نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3037
-
الف
+

بازیگر «شب های برره» و ایفای یک نقش عجیب

«اصغر حیدری» بازیگر سریال «شب های برره» در یک مصاحبه از جدید ترین فعالیت هایش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «اصغر حیدری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «رانت خوار کوچک»، «شب های برره»، «هم نفس»، «جایزه بزرگ»، «متهم گریخت»، «مسافران»، «ساختمان پزشکان»،  «پژمان»، «گسل»، «دزد و پلیس» و «خروس» مشاهده کردند در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت های حرفوی اش گفت.

این هنرمند ایرانی که این روزها در سریال «روزی روزگاری مریخ» ایفای نقش دارد عنوان کرد: من در این اثر نقش یک انسان فضایی را بازی می کنم که ابروهایم را دو برابر بیشتر گریم کرده اند. 

اصغر حیدری

وی در این خصوص در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: بازیگری را با تیاتر شروع کردم و تنها زمانی که به ابروهایم توجه کردند برای پروژه‌های کمیدی بود. من نقش‌های احساسی نیز داشتم اما هیچ زمان به صورت عمیق نبوده‌اند و بیشتر طنز بوده‌اند.

«اصغر حیدری» از حضورش در یک سریال جدید خبر داد و افزود: من یک پیشنهاد بازی در سریال ماورایی «رستگاری» به کارگردانی «مسعود ده نمکی» دارم و هنوز مشخص نیست که حضور پیدا می‌کنم و چه نقشی دارم. 

این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نوستالژی‌هایی که مردم از دهه 70 و 80 به یاد دارند صحبت‌هایش را ادامه داد و افزود: مردم هنوز هم در کوچه و سرک مرا به «داکتر جکول» سریال «شب‌های برره» می‌شناسند.

اصغر حیدری

او در پایان یادی از بهترین روزهای کاری‌اش در آثار «مهدی فخیم‌زاده» کرد و گفت: بازی در کارهای طنز و هم جدی را دوست دارم، پس از حضور در آثار «مهران مدیری» پیشنهاد های بازی در آثار طنز زیاد داشتم؛ اما من با آقای فخیم‌زاده کارهای زیادی انجام دادم که به آن ها افتخار می‌کنم. مخصوصاً یک نقشی در سریال «بی‌صدا فریاد کن» داشتم؛ همان خلافکار بزرگ که پیچیدگی‌های خاصی در آن بود را هنوز بهترین نقشی می‌دانم که بازی کرده‌ام. 

حیدری در سال 1372 با فلم سینمایی «همسر» به کارگردانی «مهدی فخیم‌زاده» رسماً وارد دنیای تصویر شد و بازی در تلویزیون را سال 1381 با سریال«پاورچین» به کارگردانی «مهران مدیری» شروع کرد تا اینکه در پنجمین تجربه تلویزیونی‌اش با سریال «شب های برره » در نقش داکتر «جکول» به شهرت رسید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر